Social Media Management
Τι είναι το Social Media Marketing?
Όπως εύστοχα διατυπώνει ο Neil Patel: Ο όρος Social Media Marketing περιγράφει όλη εκείνη τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου, το οποίο είναι προσαρμοσμένο στο ύφος του κάθε μέσου, προκειμένου να επιτευχθεί engagement και sharing του περιεχομένου αυτού από τους άλλους χρήστες. Τα social media είναι δίχως αμφιβολία η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τάση στην ιστορία της ανθρωπότητας … Αυτό κάνει αμέσως αντιληπτό το πόσο αναγκαίο είναι σήμερα η διαχείριση social media για κάθε τύπο και μεγέθους επιχείρηση.
Social Media στην Ελλάδα
Μπορεί το Facebook να είναι ο ελέφαντας στο δωμάτιο αλλά τα Social Media σήμερα είναι πάρα πολλά και το καθένα έχει το κοινό, τη ταυτότητα και κουλτούρα του. Το twitter είναι για πιο πολιτική / δημοσιογραφική χρήση, το Instagram λατρεύεται από νέους ηλικίας 15 -30 ετών, το Linkedin είναι πιο “business oriented” , το καθένα με μοναδικά δικά του χαρακτηριστικά …!
Συγκεκριμένα τη διαδικτυακή πλατφόρμα του Facebook φαίνεται να χρησιμοποίησε συνολικά το 46,9% του γυναικείου πληθυσμού και αντίστοιχα το 53,1% του αντρικού πληθυσμού. Η διαφορά ανά φύλο είναι της τάξης του 6,2%. (Μάιος 2019)
Παρουσιάζουμε συνοπτικά τα αναγκαία βήματα για ένα επιτυχημένο Social Media Marketing.
1. Δημιουργία συγκεκριμένης στρατηγικής για το Social Media Marketing.
Τι είναι αυτό που αναζητάτε ώστε να θεωρείτε τη στρατηγική σας επιτυχημένη; Πωλήσεις, brand awareness, leads; Ότι και αν είναι αυτό καταγράψτε το.
2. Ανάλυση του “κοινού / target group” για την επιχείρησή σας.
Έτσι μόνο θα επιλέξετε το σωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης και θα κάνετε ορθό media planning & media buying που θα καταλήξουν σ’ ένα επιτυχημένο social media marketing.
3. Έρευνα των ανταγωνιστών σας στα social media.
Nαι και οι ανταγωνιστές σας έχουν παρουσία στα social media. Πρέπει να τους παρακολουθείτε συνεχώς. Τι κάνουν, πως το κάνουν και αν έχουν επιτυχία.
4. Δημιουργία engaging περιεχομένου ανάλογα με το ύφος της κάθε πλατφόρμας social media.
Το Facebook αγαπάει το video, ενώ τo Instagram την φωτογραφία. Ο συνεργάτης του Social Media Marketing έχει τις γνώσεις να σας καθοδηγήσει.
5. Αληθινή κατανόηση του κοινού και της ταυτότητας του κάθε μέσου.
Είναι δόκιμο να αναλύσετε και να κατανοήσετε τα παραπάνω δεδομένα και βάσει αυτών να χτίσετε τη στρατηγική επικοινωνίας σας για ένα επιτυχημένο Social Media Marketing
6. Συνεχή παρακολούθηση των ενεργειών και της στρατηγικής σας.
Αναγνωρίστε ποιες ενέργειες πήγαν καλά, ποια posts έφεραν περισσότερα likes, ποιο περιεχόμενο μεγαλύτερο engagement και φυσικά διορθώστε τα λάθη που εντοπίζετε.
Μάθε περισσότερα για το τι θα κάνουμε.
- Αναθέτουμε σε ένα έμπειρο άτομο της ομάδας μας την διαχείριση των Social Media της επιχείρησής σας. Αυτό το άτομο θα μάθει τέλεια την επιχείρησή σας, θα είναι ο διαχειριστής και η βασική επαφή με την ομάδα μας. Θα μπορείτε να έρχεστε καθημερινά σε επαφή & να προγραμματίζετε τηλεφωνική ή προσωπική συνάντηση.
- Αναπτύσσουμε Social Media Marketing Campaign η οποία είναι μελετημένη για την επιχείρησή και το κλάδο σας. Δουλειά του διαχειριστή είναι ο έλεγχος και η εκτέλεση της συγκεκριμένης καμπάνιας. Από τα πρώτα βήματα είναι να διεξάγουμε έρευνα ώστε να είμαστε σε θέση να πούμε ότι ακολουθούμε τη σωστή πορεία.
- Οργανώνουμε το ημερολόγιο περιεχομένου & διαφημίσεων και δημιουργούμε μοναδικά κείμενα & προωθητικές εικόνες για το brand σας. Θα έχετε την ευκαιρία να αναθεωρήσετε και να εγκρίνετε ή να απορρίψετε οτιδήποτε πριν δημοσιευθεί.
- Βελτιώνουμε την στρατηγικής μας μέσω της καθημερινής διαχείρισης και εποπτείας. Παρακολουθούμε όλες τις δραστηριότητες των social media που βρίσκεται η επιχείρησή σας και στοχεύουμε να απαντήσουμε εντός 24 ωρών. Επιπλέον, θα χρησιμοποιήσουμε οργανικές τακτικές (hashtags, παρακολούθηση, διαγωνισμούς κλπ.)
Μερικά από τα οφέλη είναι:
Στη DIGIDOT προσφέρουμε ένα πλήρες πακέτο διαχείρισης της εικόνας σας, ξεκινώντας από τη σύλληψη της αρχικής Ιδέας, προχωρώντας στο σχεδιασμό της Εταιρικής Ταυτότητας, την Κατασκευή Ιστοσελίδας ή/και την Κατασκευή του E-shop σας. Επιπρόσθετα, ενισχύουμε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης μέσω διαφημίσεων στα Social Media και τα Google κανάλια.