Case Study: Aesthetic Center
Social Media Campaigns ( Facebook / Instagram ) για το “Aesthetic Center”
Στόχος: προωθητική ενέργεια Κρυοθεραπείας
Συνολική διάρκεια: 30 ημέρες
Συνολικό budget: 140,00 €
Δημιουργικό:
3 εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν αυτούσιες
αλλά μετατράπηκαν και σε video (animated images).
3 stories που χρησιμοποιήθηκαν ως υπενθύμιση στο instagram όσο έτρεχε η καμπάνια.
Brand Awareness:
Με την υπογραφή του Aesthetic Center ΒΕΡΟΙΑ.
Social Media Ad
Instagram Stories (ανεξάρτητη διαφήμιση)
Social Media Campaign Ads (σύνολο διαφημίσεων)
Engagement & Reach Campaign
Facebook post (News Feed)
Instagram post (Feed)
Instagram post (Explore)
Το Aesthetic Center αποτελεί το πλέον σύγχρονο κέντρο για υπηρεσίες Αισθητικής Ιατρικής και Συμβατικής Αισθητικής για πρόσωπο και σώμα.
• Nα προωθήσουμε την Cryosauna – Κρυοθεραπεία.
• Να αναθερμάνουμε την ψηφιακή παρουσία της εταιρείας.
• Εξερεύνηση πελατολογίου.
Προσπαθήσαμε εκτός της προσφοράς να αγκαλιάσουμε τον πελάτη με τη λέξη γνωριμία. Επί αυτού δημιουργήσαμε τον μήνα γνωριμίας όπου ο πελάτης επωφελείται και στη πρώτη συνεδρία που θα κλείσει έχει το δικαίωμα να χαρίσει μία έξτρα σε όποιο πρόσωπο επιθυμεί. Δημιουργήθηκαν εικόνες, video και ειδικό κείμενο που έτρεχε σε κάθε ξεχωριστή διαφήμιση.
Αποτέλεσμα
Κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας παρουσιάστηκε ζωηρό ενδιαφέρον από παλιό και καινούριο πελατολόγιο. Υπήρξε ικανοποίηση καθώς ταυτόχρονα ενισχύθηκε και το branding της εταιρείας.
Έπειτα από μία επιτυχημένη Social Media Campaign στο Facebook και στο Instagram, και έχοντας ενισχύσει τη ψηφιακή ταυτότητα, μαζί με τo Aesthetic Center προχωράμε σε νέες ιδέες…
Στη DIGIDOT προσφέρουμε ένα πλήρες πακέτο διαχείρισης της εικόνας σας, ξεκινώντας από τη σύλληψη της αρχικής Ιδέας, προχωρώντας στο σχεδιασμό της Εταιρικής Ταυτότητας, την Κατασκευή Ιστοσελίδας ή/και την Κατασκευή του E-shop σας. Επιπρόσθετα, ενισχύουμε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης μέσω διαφημίσεων στα Social Media και τα Google κανάλια.