digidotCase Study: Aesthetic Center

Case Study: Aesthetic Center

Social Media Campaigns ( Facebook / Instagram ) για το “Aesthetic Center”

Στόχος: προωθητική ενέργεια Κρυοθεραπείας
Συνολική διάρκεια: 30 ημέρες
Συνολικό budget: 140,00 €

Δημιουργικό:
3 εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν αυτούσιες
αλλά μετατράπηκαν και σε video (animated images).
3 stories που χρησιμοποιήθηκαν ως υπενθύμιση στο instagram όσο έτρεχε η καμπάνια.

Brand Awareness:
Με την υπογραφή του Aesthetic Center ΒΕΡΟΙΑ.

Social Media Ad
Instagram Stories (ανεξάρτητη διαφήμιση)

Social Media Campaign Ads (σύνολο διαφημίσεων)
Engagement & Reach Campaign

Facebook post (News Feed)
Instagram post (Feed)
Instagram post (Explore)

Αποτέλεσμα

Κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας παρουσιάστηκε ζωηρό ενδιαφέρον από παλιό και καινούριο πελατολόγιο. Υπήρξε ικανοποίηση καθώς ταυτόχρονα ενισχύθηκε και το branding της εταιρείας.

Έπειτα από μία επιτυχημένη Social Media Campaign στο Facebook και στο Instagram, και έχοντας ενισχύσει τη ψηφιακή ταυτότητα, μαζί με τo Aesthetic Center προχωράμε σε νέες ιδέες…